betingelser
Bestilling
Du bestiller gjennom vår handlekurv. Innen kort tid vil du motta en ordrebekreftelse. Noen av våre leverandører bruker lengre tid enn andre på å bekrefte leveringstidspunkt, men vi bestreber oss på at du får raskest mulig tilbakemelding. Leveringstiden er ca oppgis i virkedager. Vi garanterer aldri for eksakt tid.
Betaling
Ved bestilling legger du igjen kortnummeret ditt til Teller som styrer det meste av kort betalinger i Norge. Ditt kort belastet først når varen er sendt ut. Dette for kundens sikkerhet. Vårt nyeste alternativ er Klarna faktura. Maks kreditt er kr 20.000,- men hver enkelt blir kredittsjekket.
Frakt
Prisen på frakt finner du ved å gjøre ett test kjøp. Den ligger fra kr 229,-. Trykk inn ditt postnummer for å finne ut frakten hjem til deg.
Henting ( MÅ forhåndsavtales )
Da henter du varen selv hos leverandøren. Dette kan være forskjellige steder i Norge og Sverige derfor er det viktig å avtale dette på forhånd. Vi har ikke varer på Jessheim som du kan hente.
Levering
Varene blir levert på nærmeste postkontor eller hjem til deg, alt etter hvilke leverandør det bestilles fra. ca 7-10 virkedager er mest vanlig. Du vil bli kontaktet når varen er kommet eller skal leveres. Varen leveres til din bolig i 1 etg på ytterdør. Transportør bærer ikke varer opp i etager om dette ikke er avtalt. Vi tar forbehold om endringer som skyldes forhold utenfor vår kontroll. Om det er skade på varen er du som kunde ansvarlig for at dette blir merket av på fraktbrevet. Dette er eneste mulighet til å få erstattet skadet gods. HUSK å telle antall varer du signerer for. Det er for sent å komme med feil i ettertid. Når du signerer godtar du også varens tilstand.
Avvik på bilder
Flere av våre varer, som f.eks parkett, kan avvike fra bilder til virkelighet. Det finnes ikke én treplank som er lik en annen, da dette er treverk og levende materiale. Farger virker dessuten ofte annerledes på dataskjerm enn det de gjør i virkeligheten. Etter internasjonal standard kan parkett pakker inneholde noen delte bord. Max er 10% iht. internasjonal standard, men det er sjelden det er så mye.
Garanti
Interiørkupp.no selger kun varer fra kjente merkevareleverandører og alle varer har garanti. ved feil/reklamasjoner har våre leverandører ett godt utbygd serviceapparat som vil hjelpe deg. Men reklamer alltid før du monterer ett produkt, når det er montert vil det si at produktet er godkjent.
Reklamasjon
Alle reklamasjoner må skje skriftlig til Interiørkupp. Følger man ikke bruksanvisningen og legger ned gulv eller setter opp tapet som er skadet kan det ikke reklameres på. Man skal aldri installere eller montere ting som er skadet. Det er den som utfører jobben sitt ansvar og se over alle varer før det monteres.
Interiørkupp har kjente merkevarer og alle leverandører har egne servicefolk som vil behandle reklamasjonen.
Heldigvis har vi få reklamasjoner og håper å fortsette med dette. Lykke til med montering og følg bruksanvisningen.
Retur
Ved levering av kjøp gjelder loven om netthandel. Uåpnede kartonger eller ruller kan returneres. Alle våre leverandører tar 20% håndteringsgebyr. Du står selv ansvarlig for fraktkostnadene og tilbakesendingen. Ingen retur godtas før dette er avklart med Interiørkupp.no og dere har mottatt dette skriftlig. Ødelagt emballasje godtas ikke i retur. Retur må skje innen 14 dager og være godkjent av Interiorkupp.no. Varer som er bestilt på mål/kapp av hel rull etc. til deg kan IKKE returneres. Retur Dekkes av Kjøper.